Beste,
Of mijn vraag hier helemaal juist staat weet ik niet....
Wij tekenen hier met Autocad Architecture, hierop is een applicatie (HSB-cad) gebouwd die commando's heeft die niet van Autocad komen.
Er zijn diverse commando's die we via de "Command string" van een knop in de toolpallet starten/activeren.
Bijvoorbeeld:
^C^C_-PURGE;A;*;N;-PURGE;R;*;N;QSAVE (dit is wel van Autocad), dit purgen en opslaan gaat goed omdat alles achter elkaar afgewerkt kan worden, dus 2 commando's achter elkaar.
De volgende 2 regels zijn 2 commando's van de applicatie:
^c^c(DEFUN c:palettecommand()(hsb_scriptinsert "WV_T-Langsbewerking" "")) palettecommand
^C^C_HSB_DB_ANALYSE
Bij deze commando's moet er een selectie gedaan worden van onderdelen waar vervolgens wat mee gebeurt.
Nu wil ik verschillende/meerdere commando's achter elkaar maken zoals in het Autocad voorbeeld.
Dat heb ik dus ook gedaan:
^c^c(DEFUN c:palettecommand()(hsb_scriptinsert "WV_T-Langsbewerking" "")) palettecommand;^C^C_HSB_DB_ANALYSE
Maar nu stopt hij na het eerste commando niet om een selectie te kunnen maken en gaat gelijk door naar het tweede commando.
De vraag is nu; kan ik tussen de twee commando's iets (code) neerzetten zodat hij wel wacht tot het eerste commando is afgewerkt?
Bijvoorbeeld:
^c^c(DEFUN c:palettecommand()(hsb_scriptinsert "WV_T-Langsbewerking" "")) palettecommand;pauze;^C^C_HSB_DB_ANALYSE
Vast bedankt voor alle tips.